sobota, 30 kwietnia 2016

Sznur turecki, naszyjniki, żabusia ^^

Sznur turecki

Moją najnowszą umiejętnością w temacie rękodzieła jest szydełkowy sznur turecki. Jest to splot moim zdaniem bardzo elegancki. Składa się z większych koralików np. fire polish ( w tym przypadku istnieje duża dowolność doboru większych koralików ) oraz mniejszych - Toho 11/0 lub 15/0.
Sznur turecki plecie się kilka razy szybciej niż klasyczny szydełkowo koralikowy.

Tą techniką wykonałam na razie jedną bransoletkę, ale planuję ich znacznie więcej w różnych wzorach i kolorach.









Wykorzystałam koraliki fire polish 4mm w kolorze Jet oraz Toho 11/0 Silver-Lined Lt Topaz



Naszyjniki ze sznuru koralikowego

Ostatnio wykonałam również dwa naszyjniki techniką sznuru szydełkowo koralikowego, jeden dla siebie, natomiast drugi dla babci.

Naszyjnik dla babci:



Ma on 55 cm długości + zapięcia. Użyłam koralików Toho 11/0 w kolorze Opaque Lt Beige.


Mój:




Ten z kolei ma 34 cm długości + zapięcia. Jest zrobiony z pięknych Toho 11/0 Metallic Nebula, które nadają mu galaktyczny efekt.

Takie naszyjniki mogę wykonać na indywidualne zamówienie w dowolnej długości i kolorze.

Na koniec kompozycja biżuteryjno-secesyjna, oraz urocza zawieszka z żabką.



Do zobaczenia następnym razem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz