niedziela, 17 kwietnia 2016

Haft koralikowy, szydełkowane bransoletki i makro

Haft koralikowy

Wczoraj nauczyłam się nowej umiejętności w temacie biżuterii, a mianowicie haftu koralikowego na filcu. Jeśli chodzi o trudność tej techniki, to moim zdaniem jest to poziom średni - łatwiej opanować haft niż szydełkowanie z koralików. Jednakże moim zdaniem jest to znacznie bardziej pracochłonne i wymaga większej precyzji, oraz większej ilości materiałów.

A oto efekt mojej wczorajszej pracy ( wymaga jeszcze wykończenia ) :





Do wykonania użyłam:
-szarego filcu
-kleju uniwersalnego
- czarnej, nylonowej nici
- ceramicznego kaboszona
- koralików Toho Treasure 11/0 Trans-Lustered Teal
- koralików Toho 15/0 Metallic Hematite
- koralików Fire Polish 3mm Montana Blue
- koralików Toho 11/0 Metallic Hematite oraz Opaque Jet
- szarej skóry ekologicznej

Do tego końcówki nici zostały zabezpieczone przypalarką i klejem uniwersalnym.

Nad tym wisiorkiem, czeka mnie jeszcze trochę pracy. Czy zrobię kolejny ? Owszem - w podobnej kolorystyce i stylu.

W tym wpisie pokaże także inne moje robótki. Wszystkie zdjęcia są wykonaniem moim "nowym" obiektywem do makro Nikkor-P 55mm na Lumixie GF1.

Bransoletki

Szydełkowe bransoletki, większość jeszcze nieoprawiona. Za jakiś czas pokaże je w pełnej okazałości :)






Buteleczki


Wisiorki

Wisiorki, które zrobiłam dla siebie. Z logiem mojego ulubionego zespołu.


To tyle na dzisiaj, do napisania!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz