czwartek, 21 kwietnia 2016

Peri & Pearl, bransoletki

Nowe lokatorki 

Baaardzo dawno nie kupiłam, żadnej Monsterki, mimo iż zaczajam się na kilka z nich. Aż do tej pory, wczoraj przyszła do mnie niezwykle oryginalna lalka ( a może lalki ? :D )




Dawno nie miałam w rękach takiego cudaka. Ciężko jest mi się przyzwyczaić do dwóch głów.





Ogólnie Hydra strasznie mi się podoba i będzie urozmaiceniem mojej lalkowej kolekcji.
Główka z większością niebieskiego, ma nieco gęstsze włosy.

Detale:







To tyle o tym dziwadle, a teraz troszkę o bransoletkach.

Zamówienie 

Ostatnio, pierwszy raz wykonałam bransoletkę z łańcuszka i zawieszkami. Było to zamówienie dla mojego kolegi.





Sznur szydełkowo koralikowy


Morska
Toho 11/0 Trans-Rainbow Cobalt


Fullmoon
Toho 11/0 Opaque Jet, Silver-Lined Gray


Dragon scales
Toho 11/0 Trans-Rainbow Green Emerald


Paris
Toho 11/0 Opaque Jet, Silver-Lined Gray

Powyższe bransoletki są na sprzedaż. Jeśli ktoś jest chętny proszę o napisanie do mnie prywatnej wiadomości :)
To tyle na dziś, do napisania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz