poniedziałek, 9 maja 2016

Oplatanie Rivoli oraz inne nowości koralikowe

Nabywam coraz to nowych umiejętności w zakresie tworzenia biżuterii. Najnowszą z nich jest oplatanie cyrkonii Rivoli koralikami.






Do wykonania tej zawieszki użyłam:
- cyrkoni Rivoli 16 mm
- nici nylonowej
- koralików Toho 15/0 w kolorze Metallic Hematite
- koralików Toho 11/0 w kolorze Metallic Hematite

Oplatanie cyrkonii jest moim zdaniem przyjemniejsze, a przede wszystkim mniej materiałożerne od haftu koralikowego. Zdecydowanie przypadło mi do gustu i na pewno wykonam więcej ozdób tego typu.


Inne robótki

Oprócz nowej umiejętności, zrobiłam kilka innych cudeniek.
Zacznijmy od kompletu:




Jako, że zbliża się dzień matki, wykonałam komplet dla mojej mamy - naszyjnik oraz bransoletkę.
Naszyjnik ma około 52cm bez zapięć. 
Obie robótki są zrobione z koralików Toho 11/0 w kolorze Trans-Lustered Green Emerald

Sznur turecki


Bransoletka wykonana techniką sznuru tureckiego na zamówienie dla kolegi. 
Uzyłam:
- koralików Fire Polish 3mm w kolorze Jet 
- koralików Toho 11/0 w kolorze Opaque Blue Turquoise

Sznur koralikowy

Forgetmenot
Toho 11/0 Jet, Silver Lined Lt Topaz, Ceylon Virginia Bluebell


Szykowna Kłódeczka
Toho 11/0 Jet i Trans Lustered Rosaline


Szykowny Kluczyk
Toho 11/0 Jet i Silver Lined Gray


Sweet Cherry
Toho 11/0 Jet, Silver Lined Lt Topaz, Opaque Lustered Cherry

To tyle na dziś. 
W kolejnym wpisie będzie lalkowo, nawet bardzo ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz