poniedziałek, 11 kwietnia 2016

"Cognosce te ipsum''

Chciałabym zacząć od tego, że do pisania bloga zasiadam już któryś raz. Jednakże, dopiero teraz mam na niego odpowiedni zamysł. Postanowiłam tutaj pokazać kawałek swojego świata.
Jestem 20sto letnią studentką historii, która jest jedną z moich głównych pasji. Interesuję się także sztuką i kulturą. Amatorsko robię zdjęcia i pochłaniam wszelką wiedzę na temat fotografii. Tworzę własną biżuterie, która będzie się bardzo często pojawiać na tym blogu. Ostatnimi czasy głównie szydełkuje koralikowe bransoletki. 
Kocham lalki - jest to jedno z zainteresowań, które pochłania mnie całkowicie. Otwarcie kolekcjonuje je od dwóch lat. Zaczęłam od lalek Monster High ( które nadal uwielbiam ), a teraz także "zajmuję się" bjd.
To tyle, jeśli chodzi o mnie.
Do zobaczenia w kolejnym, już tematycznym poście!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz