piątek, 27 maja 2016

Isi Dawndancer - delikatna sarenka w kolekcji

Koniec maja i początek czerwca są wyjątkowo ciężkim okresem z powodu sesji, jednakże w przerwie w pisaniu pracy rocznej przyszła ta oto piękność.

Na Isi zaczajałam się od dawna i figurowała ona na szczycie mojej wishilisty. Jest wyjątkową Monsterką, ponieważ bardzo wyróżnia się wśród innych.  Ostatnio miałam okazje zakupić ją po bardzo okazyjnej cenie i oto jest!


Uwielbiam sarenki i niezwykle się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam zdjęcia promocyjne Isi - była wprost idealna i wiedziałam, że na pewno zagości w mojej kolekcji.

Będzie wspaniałą towarzyszką wakacyjnych plenerów. Uważam, że świetnie wpasuje się w miejsca, w których zazwyczaj robię zdjęcia. 



Isi jest zdecydowanie świetnie zaprojektowaną lalką. Cała jej postać utrzymuje bardzo przyjemny klimat, ma wiele detali, które zaprezentuje poniżej.

Futerko na dłoniach - czyż nie urocze ?

Raciczki






Nie mogę się doczekać, kiedy zabiorę tą pocieszną istotę na plenerowe zdjęcia!
Tymczasem na dzisiaj to tyle, wracam do pisania pracy zaliczeniowej ( o której wpis na pewno na blogu się pojawi, ponieważ mam bardzo interesujący temat )
Do napisania!

10 komentarzy:

  1. Ona jest piękna... W sumie chyba nie ma lalki, która by nie miala tego CZEGOŚ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, każda lalka jest piękna na swój sposób ^^

      Usuń
  2. Isi jest piękna, mam nadzieję, że niedługo zagości również w mojej kolekcji :D
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest suuuuper :-) też się na nią czaje od jakiegoś czasu . d. ps. zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego, że ma futerko na dłoni nie wiedziałam.
    Lalkę mogłabym mieć tylko ze względu jej parzystokopytności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdobyczy, ja na swoją wciąż poluję. Też nie mogę się doczekać zdjęć w plenerze, a Twój wpis tylko potwierdza, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i życzę owocnych poszukiwań! Plenerowe zdjęcia pojawią się zapewne na wakacjach ;)

      Usuń
  6. ślicznotka! kocham sarenki <3

    OdpowiedzUsuń