czwartek, 2 czerwca 2016

Robótkowo

Dzisiejsza notka będzie dosyć krótka, aczkolwiek bardzo chciałam się pochwalić swoją najnowszą i bardzo pracochłonną robótką. 


Przez długi czas bałam się brać z tak skomplikowane projekty, jednak ostatnio zakupiłam gadżet, który zacznie ułatwił wykonanie tego naszyjnika.


Jest to 5cio calowa, otwierana igła do nawlekania koralików. Dzięki niej udało mi się nawlec odpowiednią sekwencje na kordonek. 


Użyłam tego oto wzoru z internetu, delikatnie modyfikując kolorystkę mojej robótki. 
Naszyjnik jest wykonany na czarnym kordonku na 10 koralików w rzędzie. Jest to najgrubszy sznur, jaki do tej pory wyszydełkowałam. 




Użyłam trzech kolorów koralików Toho 11/0: Opaque Jet, Opaque White oraz Opaque Blue Turquoise. 


Kwiatki wyplatałam już wcześniej, jednakże ten wzór wymagał zrobienia także gałązek. Najbardziej pracochłonną czynnością było nawlekanie koralików w odpowiedniej sekwencji. Jestem z siebie bardzo dumna, ponieważ nie popełniłam ani jednego błędu.




Naszyjnik ma około 32cm bez przedłużki nie jest na sprzedaż :) Tym razem, będzie to ozdoba, którą będę nosić ja. Ten wzór był wstępem do rozpoczęcia pracy na jeszcze bardziej skomplikowanych sznurach, grubszych i zawierających znacznie więcej detali. 

Oprócz tego naszyjnika, chciałabym pokazać kilka innych, klasycznych szydełkowych bransoletek, które wykonałam ostatnio.


Good Luck
 Toho 11/0 Silver-Lined Peridot


Złota ćma 
Toho 11/0 Opaque Jet i  Silver Lined Lt Topaz


Pudrowy róż
Toho 11/0 Trans-Lustered Rose

To tyle na dzisiaj! Do napisania następnym razem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz