niedziela, 28 stycznia 2018

Zmiany zmiany

Ostatnio przypomniałam sobie, że istnieje jeszcze mój lalkowy blog.
Nie zaglądałam na niego ponad rok a od tego czasu u moich lalek zmieniło się bardzo dużo i dlatego tego posta chciałabym poświęcić właśnie nim.

Moją kolekcję opuściła Anavrin. Coś zaczęło mnie drażnić w jej słodkiej buzi, chociaż muszę przyznać, że ostatnio zatęskniłam za tym głuptaskiem. Szczególnie, gdy przeglądam jej zdjęcia. Bardzo żałuję jej wyjątkowego makijażu, no ale cóż. Trudno. Być może jeszcze kiedyś zakupię ten sam model lalki.



Gustaw zmienił makijaż. Malowała go niesamowita KajuArt. Stary makijaż miał już prawie dwa lata i był nieco zniszczony. Obecnie Gustaw wygląda tak jak planowałam to od początku. 


Hypnos również zyskał nowy makijaż!




Do mojej gromady dołączyło sporo nowych twarzy! Niektóre są w momencie metamorfoz, ale pokaże wszystkie.

Sunako (minifee Rin). Malowana przez KajuArt




Cassandra ( Fairyland Lucywen). Centaur, spełnienie moich lalkowych marzeń. Malowałam ją sama. Miała już dwa różne makijaże, ale finalnie znów ją zmyłam i będę przemalowywać po raz kolejny. 



Christina (dollzone dale) oraz Fasolka (dollzone little bean). Obie trafiły do mnie zupełnie przypadkowo. Christina zyskała makijaż mojego autorstwa, natomiast Fasolka wciąż czeka na pomalowanie.



Danae (minifee Rendia). W mojej kolekcji miała zastąpić Anavrin. Makijaż i tatuaż mojego autorstwa, lecz ostatnio zmyłam jej buzie i będę malować ją na nowo.
Ophelia (minifee Mirwen) tak samo jak Danae jest w trakcie metamorfozy. Zyska zupełnie nowy wygląd.



Na dzisiaj to tyle. Kolejny post całkowicie poświecę tematyce malowania BJD, ponieważ jest to coś czym bardzo się zainteresowałam w ostatnim czasie. Długo szkoliłam swoje umiejętności i idzie mi coraz lepiej. Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz