niedziela, 24 lipca 2016

Żywicowo

W dzisiejszej notce będzie bardziej zdjęciowo niż opisowo, ponieważ chciałabym pokazać trochę zdjęć, które wykonałam ostatnio moim lalkom.




Koszula, w której jest Gustaw została wykonana na zamówienie przez niezwykle utalentowaną w kwestii szycia Joannę Nowacką. 




















Muszę przyznać, że uwielbiam kontrast między nimi. Mam mnóstwo pomysłów na ich stylizacje, a jeden z nich ostatnio został zrealizowany. Jeśli chodzi o moje umiejętności szycia to dopiero się uczę pracować z maszyną, a przede wszystkim tworzyć wykroje.



Powyższa kamizelka powstała bardzo spontanicznie. Prawdopodobnie jeszcze będę zmieniać w niej kilka elementów, aczkolwiek z obecnego efektu również jestem zadowolona. 





Poszarpane spodnie i wisiorek są również mojego autorstwa. Jeśli chodzi o spodnie, to uszyłam je na maszynie już bardzo dawno, ale wydawały mi się za nudne, tak więc je porozcinałam. Wydaje mi się, że Hypnos wygląda dobrze w takim stylu, a wy jak sądzicie ? :)

To już wszystko na dziś, do napisania!



3 komentarze:

  1. Jacy... Jacy... PIĘKNI! Pokazuj ich jak najczęściej, błagam ;A; *w trybie natychmiastowym dołącza do obserwatorów* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, będę ich pokazywać przy każdej możliwej okazji ;)

      Usuń
  2. Fajni są 8)
    A kamizelka pierwsza klasa!
    Buntownicza c:

    OdpowiedzUsuń